خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد
نوشته شده توسط : alavi

خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ خرید شارژ ایرانسل همراه اول هویت گسترش پذیر (EAP) و استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) و پیامهای کنترلی CMAC و HMAC بنا شده اند.
o زير سيستم مدیریت کاربران Administration: این بخش وظیفه تعريف و به روز رساني وضعيت کاربر را دارد. خرید شارژ همراه اول بنابراين، نقطه شروع براي تعريف يک کاربر، براي استفاده از سرويس رمز يکبار مصرف اين زير خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد سيستم خرید شارژ ایرانسل مي باشد. اين سيستم در سازمان عامل نصب مي شود.
خدمات ارزش‌افزوده در محدودة خدمات لوکس قرار مي‌گيرد. بروز خرید شارژ ایرانسل مسائلي از اين دست سؤال‌هاي متعددي را در مورد خرید شارژ تالیا گرايش‌هاي آيندة صنايع خرید شارژ همراه اول خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد مخابراتي مطرح كرده است.
مركز تماس مبین نت با شماره 83868 (021) پاسخگوی خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد متقاضیان است. خرید شارژ ایرانسل همچنین پشتیبانی آنلاین خرید شارژ تالیا نیز عرضه خواهد شد. خرید شارژ همراه اول
• در صورتی که برای تغییر تنظیمات یا دریافت اطلاعات (مانند فهرست آلبومتان) خرید شارژ ایرانسل از روش پیام کوتاه خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد استفاده کنید، هزینه ارسال هر خرید شارژ همراه اول پیام کوتاه مطابق طرح تعرفه فعال در حسابتان محاسبه خرید شارژ تالیا می‌شود. سایر روش‌های استفاده از این سرویس رایگان است.
گزینه های این زبانه مربوط به تنظیمات یک خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خرید شارژ ایرانسل صفحه در سند است. به طور کلی برای پیکربندی و بهینه سازی صفحات کاربرگ های اکسل از سايت همراه اول گزینه های این زبانه استفاده می شود. خرید شارژ همراه اول
این گوشی خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد از قابلیت اتصال 3G و خريد شارژ وایمکس 4G را به همراه امکان ارتباط داده ای و صوتی همزمان برخوردار است. خرید شارژ همراه اول اکنون گوشیهای خرید شارژ ایرانسل وایمکس متعددی از شرکتهایی مانند Siemens، Sony Ericsson و Samsung موجود است.
در بخش خرید شارژ ایرانسل Structure می توانید اشکالی که برای نوشتن ساختار معادله کاربرد دارند خرید شارژ همراه اول را خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد پیدا کنید. به عنوان مثال، اشکالی همچون براکت، رادیکال، انتگرال و... .
گزینه های Picture و Shapes را پیش از خرید شارژ خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد ایرانسل این آموخته ایم. این گزینه ها تصاویر و اشکال گرافیکی را بر خرید شارژ ایرانسل روی نمودار درج می کنند. اما گزینه Draw Text Box گزینه ای است که امکان درج متن بر روی نمودار را می دهد. خرید شارژ همراه اول با کلیک بر روی این گزینه می توانید با ماوس، یک چهارگوش بر روی نمودار رسم کنید و پس از آن، عبارت مورد نظرتان را درون آن بنویسید. باید توجه داشت که پس از درج عبارت، شکل چهارگوش از بین می رود و فقط متن نوشته شده شما باقی خواهد ماند.
• گزینه Alignment خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد نیز برای خرید قرار گیری محل درج شده عبارت خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسلدر صفحه به کار می رود.
در فاز اولیه، سرویس در استان خرید شارژ همراه اول هرمزگان و دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار واقع در برج همراه طبقه همکف ارائه می خرید شارژ ایرانسل گردد. پس از آن ظرف مدت زمان کوتاهی سرویس خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد در استانهای خراسان رضوی و فارس ارائه شارژ ایرانسل می شود.
بانکهای بزرگ می توانند برای اتصال شعبه ها و دستگاههای خودپرداز به یکدیگر از شبکه های خصوصی وایمکس استفاده کنند. این بانکها معمولا در نواحی وسیعی گسترده شده اند خريد شارژ و خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد نیاز به امنیت و پهنای باند بالا دارند که ویژگیهای ذاتی خرید شارژ همراه اول وایمکس این نیاز را برطرف می سازد. علاوه بر این ها وایمکس می تواند در
• در صورت حذف آهنگ، امکان خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد بازگرداندن خرید شارژ همراه خرید شارژ ایرانسل اول هزینه آن به شما وجود ندارد.
مسئله دوم، تامين هزينه وايمكس است خرید شارژ همراه اول كه خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد براى آن راه‌كار منسجم و مشخصى ارائه نشده است. آيا بايد مانند تلفن همراه با خرید شارژ ایرانسل آن برخورد كرد و از مشتركان هزينه اتصال را برحسب مدت اتصال، دريافت كرد و يا سايت همراه اول همچون آي.اس.پي‌هاى بيشتر كشورها، هزينه اشتراك ثابت از مشترى اخذ كرد؟
اهمیت خرید شارژ همراه اول شارژ اينترنتي خرید خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ ایرانسل را پشت سر بگذارد.

بانک ملي ايران در راستاي ارائه خدمات نوين و بانکداري خرید شارژ ایرانسل الکترونيک براي کليه مشترياني که يکي از انواع حسابهاي متمرکز(سيبا) را داشته باشند اين امکان را فراهم نموده است تا با عضويت در بخش خدمات اينترنتي اين بانک ضمن آگاهي از مانده حساب و گردش حساب كليه حسابها اعم از سيبا و غير متمركز مشتمل بر ريالي و ارزي، جاري، قرض الحسنه و كوتاه مدت، در صورت تمايل صورتحساب خود را در خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد هر بازه زماني كه خود مي خواهند از طريق ايميل يا چاپ در قالب فايل اکسل دريافت نمايند.
خسته نباشید! شما تاکنون خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد با بیشتر گزینه ها و قابلیت های نرم افزار پاورپوینت آشنا شده اید. در این درس که به عنوان آخرین درس خرید شارژ ایرانسل این دوره آموزشی
حتی برای مرور آن دسته از وب سایت شارژ هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد خرید شارژ ایرانسل داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد و پایین خرید شارژ همراه اول بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.
مشترک با موافقت با قوانین سایت پردیس، اجازه‌ی استفاده از پرونده‌ی خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد کاربری خرید خود (فعالیت‌هایی که مشترک در هنگام کار با بخش‌های مختلف سایت انجام خرید شارژ ایرانسل می‌دهد)

وایمکس این شرکت کاربر شارج را از خط تلفن ثابت خرید شارژ ایرانسل بی‌نیاز خرید شارژ همراه اول می‌کند اما خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد مشترک به
سیار برخوردار بوده و تمرکز شرکت Clearwire سايت همراه اول در ارائه سرویس های Xohm در بالتیمور و Clear در خرید شارژ ایرانسل پورتلند بر آن بوده و عاملی برای پیشرفت وایمکس سیار در ایالات متحده به حساب می آمد را متوقف ساخته خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد است. خرید شارژ همراه اول
در پاییز 1384 ، قرارداد سهامداران خرید شارژ ایرانسل بین شرکت گسترش الکترونیک ایران و MTN منعقد شد.در ششم آذر ماه 1384، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، به شرکت خرید کارت شارژهمراه اول شارژ همراه اول ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد اعطا شد.
بسیار سریع است، استفاده از کلیه خرید شارژ بانک خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد ملی خدمات جیرینگ در مقایسه با خرید خرید شارژ ایرانسلشارژ همراه اول سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.
• گزینه Edit Text برای ویرایش متن شارژهمراه اول خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل تایپ شده به کار می رود. خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد
وایمكس موبایل امكان اتصال گوشی های تلفن همراه به اینترنت بسیار پرسرعت تر خرید کارت شارژ را به وجود می آورد و موجب افزایش خرید شارژ همراه اول انتقال داده بر روی گوشی های تلفن همراه می شود. خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد به این معنا كه افرادی كه قصد استفاده از سرویس
همراه اول در خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خرید خرید شارژ ایرانسل شارژ همراه اول تلکام اعلام کرد:
پوشش شارج خرید شارژ همراه اول وسیع (High خرید شارژ خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد ایرانسل Coverage)
گزینه Shift Cells Up سلول خرید شارژ ایرانسل زیرین را شارژ اينترنتي خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد جایگزین سلول پاک شده می خرید شارژ همراه اول کند.
14. شارژ اينترنتي تشویق و ترغیب مردم به نقض حقوق مالكیت معنوی ( ماده 1 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و خرید شارژ همراه اول ماده 74 قانون خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد تجارت الكترونیكی) خرید شارژ ایرانسل

اما اگر بخواهیم سلول انتخاب شده به همراه محتویاتش را به طور کامل حذف کنیم، از گزینه های موجود که در تصویر بالا نشان داده شده، به جای گزینه خرید شارژ ایرانسل Clear Contents، گزینه Delete خرید شارژ همراه اول را انتخاب می کنیم. وقتی یک سلول را به طور خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد کامل حذف می کنیم، به جای سلول مورد نظر یک کارت شارژهمراه اول حفره ایجاد می شود که باید سلول های اطراف جایگزین این فضای خالی شوند. برای پرکردن این فضای خالی، نرم افزار اکسل پیش از حذف سلول از ما می پرسد که سلول های اطراف چگونه جایگزین این فضای خالی شوند. به عبارت دیگر همزمان با انتخاب گزینه Delete پنجره ای مانند تصویر زیر نیز باز می شود. در زیر به بررسی گزینه های این پنجره می پردازیم:
اگر تیترها را در سند خود مشخص کرده باشید، اکنون می توانید بعد از تنظیمات مورد نظر، خرید شارژ ایرانسل کلید OK را کلیک خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد کنید تا شارژ فهرست محتویات خرید شارژ همراه اول در محل هایی که مشخص کرده اید، درج شود.
نحوه ارايه مجوز شارج خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ همراه اول وايمكس
• مقیاس کردن تبدیل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد سریع فوریه (FFT) با پهنای باند کانال برای ثابت نگه داشتن فاصله بندی حامل در میان پهنای باندهای متفاوت خرید شارژ همراه اول کانالها. ثابت نگه داشتن فاصله بندی حامل سبب افزایش شارژهمراه خرید شارژ ایرانسل اول
با کلیک بر خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد روی این گزینه، پنجره ای باز می شود که با استفاده از آن می توان ساختار نمودار را به شکل دلخواه نمایش داد. در پنجره باز شده، گزینه های Fill و Border Color و Border Style و Shadow و خرید شارژ ایرانسل 3D Format وجود دارد که برای
- لایه کنترل کارت خرید شارژ ایرانسل شارژهمراه اول دسترسی به رسانه ( پیوند خرید شارژ همراه اول داده) خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد
حمیدرضا آقاجانی - سرپرست روابط عمومی همراه اول - در آخرین روز نمایشگاه تله‌کام، خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد عملکرد اپراتور اول راخرید شارژ ایرانسل در نمایشگاه امسال مثبت ارزیابی خرید شارژ همراه اول کرد و با اشاره به همکاری با شرکت‌هایی همچون جیرینگ، مبین خريدشارژ نت و خدمات اول مبین در سالن 7 گفت: در تله‌کام 2012 توانستیم سرویس‌های جدید خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.
خرید خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ خرید شارژ ایرانسل همراه اول شارژهمراه اول
محدودیت هایی در توسعه این فناوری در طول خرید شارژ همراه اول سال آینده به همراه داشته باشد. در این بین، برخی پیش بینی شارج ها حاکی از آن است که رشد خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد سود
» خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد این خرید شارژ ایرانسل سامانه صرفاً یک سامانه محلی با سامانه موقعیت یاب چهانی (GPS) خرید شارژ همراه اول متفاوت است و با توجه به مکان نصب آنتن های BTS می باشد.یعنی شما می توانید با این ترفند می توانید ایرانسل,شارزایرانسل
بعد از درج یک Word Art منوی پنهان Format ظاهر می خرید شارژ همراه اول شود که گزینه های آن، مربوط به ویرایش Word Art درج شده است. پیش از این با منوهای پنهان آشنا شده ایم و بیشتر گزینه های این منو نیز شبیه همان گزینه های منوهای پنهانی شارز است که در درس های قبل آموختیم. در اینجا فقط خرید شارژ ایرانسل به بخش Text از منوی Format خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد می پردازیم.
شرقی، شمال غربی، جنوب خرید شارژ همراه اول غربی و قسمت محدودی از مناطق خرید شارژ ایرانسل مرکزی شهر تهران خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خرید کارت شارژ با
قيمت خرید شارژ همراه اول وايمكس خرید شارژ ایرانسل خرید خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد
خواهیم دید خرید شارژ ایرانسل که خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد مجددا به واژه «سرازیر» بازگشتیم.
در یک سند اکسل، از این زبانه استفاده خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد می شود. شارژ ایرانسل
پروتکل‌های ارتباطی وایمکس تحت استاندارد 802.16، خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد که توسط موسسه IEEE تعیین شده و به تصویب رسیده‌است عمل می كنند. این استاندارد دارای خرید شارژ همراه اول زیر مجموعه
وی خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد فاز بعدی این پروژه را خريدشارژ تولید خرید شارژ همراه اول نرم‌افزارها و Applicationهای بومی متناسب با این سیستم عامل عنوان خرید شارژ ایرانسل کرد.
که تا سال 2012 تعداد کشورهایی که تحت پوشش این شبکه ها خواهند بود به 201 کشور از خرید کارت خرید شارژ ایرانسل شارژ مجموع 234 کشور خرید شارژ همراه اول برسد که این خود حکایت از گسترش وسیع این فناوری در دنیا و اقبال عموم خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد نسبت به آن دارد. بررسی های صورت گرفته بر روی عوامل مؤثر بر رشد تعداد مشترکان در مناطق مختلف دنیا نشان می دهد که
بديهي است ميزان تأثيرپذيري يک صنعت از بحران‌هاي خرید خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ ایرانسل اقتصادي رابطه‌اي مستقيم با ميزان ضرورت اجتماعي خدمات و توليدات آن شارز خرید شارژ همراه اول صنعت دارد.
خط جدا کننده پاورقی (Separator) به طور پیش فرض، از خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد چپ به راست قرار دارد. برای اینکه این خط خرید شارژ همراه اول را خرید شارژ ایرانسل از راست به چپ تنظیم کنید، ابتدا از منوی View گزینه Draft را انتخاب کنید. خرید شارژ ایرانسل
,شارژ همراه اول, که علاوه بر سایر ویژگیهای وایمکس ثابت، از تجهیزات موبایل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد نیز پشتیبانی کرده و از این رو به نام خرید شارژ ایرانسل "موبایل وایمکس (Mobile WiMAX)" نیز شناخته می شود.
شرکت اچ‌تی‌سی اولین تلفن همراه وایمکس را به نام «Max 4G» در 12 شارژ نوامبر 2008 روانه خرید شارژ ایرانسل بازار کرد. این خرید شارژ همراه اول تلفن تنها در بازارهای محدودی در روسیه خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد عرضه می شد.
در سراسر منطقه تحت پوشش اپراتور از سرویس خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خود استفاده کنند. با این ویژگی، اینترنت قابل جابجایی
گزینه خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد Bookmark برای مشخص کردن یک واژه یا عبارت در متن و بازگشت خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل فوری به آن عبارت به کار می رود.
اما شاید همراه دوم بتواند تلنگوری به همراه اول و ترغیب آن به ارایه خرید خدمات بهتر بزند،حال آنکه خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد در مرود سامانه خرید شارژ خرید شارژ ایرانسل همراه اول مکان یاب ابتدا ایرانسل پیشقدم بود و سپس همراه اول !!
• مانند خدمات و سرویس شارژ اينترنتي خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد های بانکی از PIN codeو خرید شارژ ایرانسل الگوریتم های رمزنگاری در شبکه خرید شارژ همراه اول استفاده شده است.
کارت خرید خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ همراه اول شارژ بیست هزار ریالی شارژهمراه اول خرید شارژ ایرانسل
مشتركين مي توانند جهت دريافت كدهاي چند آهنگ پر متقاضي سرويس آواي انتظار خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ بانک یک پيام كوتاه خرید شارژ همراه اول بدون متن به خرید شارژ ایرانسل شماره 8989 ارسال نمايند.
خرید شارژ همراه خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل اول
ازاين رو، در خرید شارژ همراه اول محصول خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد تهيه شده توسط همراه اول و آزمايشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه شريف، استفاده از راهکار "کلمه عبور يکبار مصرف"، بر روي بستر سيم کارت به عنوان بستري کاملا امن در ارائه خدمات ارزش افزوده تحت تلفن همراه، اقدام شده است.
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، می توان شارژ بانک نمودارهای خرید شارژ خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد ایرانسل ستونی، خطی، دایره‌ای خرید شارژ همراه اول و انواع دیگری از نمودارها که
همه چيز درباره خرید شارژ همراه شارج اول ايرانسل خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد خرید شارژ ایرانسل
حذف کردن خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارج سطر خرید شارژ همراه اول و خرید شارژ ایرانسل ستون

برای کار با اکسل، باید با دانش ریاضی تا حدود مورد نیاز آشنایی خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد داشته باشید. حتما می دانید که در یک فرمول ریاضی، عملگرها دارای «تقدم» و «تاخر» هستند. بدین معنی که برخی خرید شارژ ایرانسل عملگرها دارای اولویت زودتری برای محاسبه نسبت به برخی دیگر هستند. این تقدم ها در خرید شارژ همراه اول نرم افزار شارز اکسل نیز به صورت زیر دارای تقدم هستند. یعنی اکسل نخست عملیات داخل پرانتز را بررسی می کند، سپس به توان می رساند، پس از آن درصدها را محاسبه می کند، سپس عبارات مورد نظر را در یکدیگر ضرب و یا تقسیم می کند، پس از آن عملگرهای جمع و تفریق اعمال می شوند.
از آنجا که SOFDMA به کاررفته در خرید شارژ ایرانسل IEEE802.16e-2005 خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد با OFDM256 (در IEEE 802.16d) سازگار نیستند، در صورتیکه اپراتور شارژ اينترنتي به استاندارد جدیدتر ارتقا یابد باید تجهیزات را تعویض نماید.(مثلا در مورد ارتقا از خرید شارژ همراه اول وایمکس ثابت به وایمکس سیار).
كمك به ایجاد و خرید خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد شارژ ایرانسل گسترش شهرها یا شهرک هاي ایرانسل,شارزایرانسل الکترونیکی نیز از جمله اهداف این تکنولوژی می‌باشد که امید است بدین وسیله بتوان خرید شارژ همراه اول موجبات آماده سازی چنین بستری را فراهم ساخت.
مطرح شده است.با آزمایش وایمكس در كشورهای درحال توسعه كشورهای جهان اول نیز خرید شارژ همراه اول بانک اقتصاد





:: برچسب‌ها: خرید شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خريد اينترنتي , کارت شارژ , همراه اول , کارت همراه اول , سايت همراه اول , خريد اينترنتي کارت شارژ اعتباري همراه اول , شارژ همراه اول , فروش اينترنتي کارت شارژ همراه اول , همراه اول اعتباري , خرید شارژ از بانک ملی , تجارت , پارسیان| خرید شارژ ایرانسل , همراه اول , خرید شارژ بانک ملی ایرانسل , شارژایرانسل , شارژايرانسل , شارز , خریدکارت شارژایرانسل , خریداینترنتی شارژایرانسل , شارزایرانسل , خریدشارز , خريدشارژ , خريدشارژايرانسل , خریدشارژایرانسل , خریدشارژ تالیا , تالیا , خرید شارژ تالیا , خرید اینترنتی شارژ تالیا , فروش اينترنتي کارت شارژ , سيم کارت اعتباري , شارژ اينترنتي سيم کارت اعتباري همراه اول , خريد شارژ اينترنتي , خريد شارژ اينترنتي همراه اول , خريد اينترنتي کارت شارژ همراه اول , خريد اينترنتي شارژ همراه اول , شارژ اينترنتي همراه اول , خريد اينترنتي کارت شارژ , فروش اينترنتي کارت شارژ , خريد شارژ اينترنتي 919 , فروش اينترنتي شارژ همراه اول , خريد کارت شارژ , فروش کارت شارژ همراه اول , خريد شارژ همراه اول , شارژ اينترنتي سيم کارت اعتباري , شارژ اينترنتي 919 , کارت شارژ همراه اول , خريد کارت شارژ همراه اول , 919 , کارت شارژ اينترنتي همراه اول , شارژ919 , فروش اينترنتي , 0932 , ovdn ahvC ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست